עיצוב ועיבוי שפתיים


 

מילוי שפתיים יכול להוסיף נפח לשפה דקיקה ולהפוך אותה מלאה יותר או לשפר נפח שאבד עם הזמן, למראה צעיר יותר. ההליך כולל הזרקת חומרי מילוי עוריים לשפתיים שלך כדי להשיג נפח וצורה טבעיים ועדינים.

מילוי שפתיים או פיסול שפתיים הוא לרוב הליך אשר נעשה באמצעות חומר מילוי דמוי ג'ל המורכב מחומצה היאלורונית. ישנם מספר סוגים שונים של חומרי מילוי שניתן להזריק לשפתיים ומסביב לפה. הזרקות מילוי שפתיים עוזרות לשפר את הצורה, המבנה והנפח של השפתיים ומעניקות לך מראה טבעי וכן לתקן פגמים ודיספרופורציה בין השפתיים. חומרי מילוי הם תחליף בטוח בכדי להחזיר את אובדן הנפח, תוך הוספת מילוי. הם פועלים על ידי החזרת נפח, כך שקווים עמוקים שיתכן וקיימים בעורך - מוחלקים.





 

הזרקות מילוי שפתיים אינן פולשניות, מהירות ואינן כואבות יחסית, יש צורך במספר הזרקות על מנת להבטיח שפתיים ממלאות וסימטריות.
זמן ההחלמה הינו מהיר.
חומרי מילוי שפתיים במרפאתנו הם מהטובים בשוק, ומותאמים לך באופן מלא.

**כמו בכל טיפולי קוסמטיקה, ישנם חסרונות פוטנציאליים. חלק מאלה עשויים לכלול:

  • ההליך הקוסמטי ככל הנראה ידרוש חזרה בבוא העת
  • קיים סיכון לתגובה אלרגית לחומר המילוי, לכן נדרשת ייעוץ מלא ויסודי מראש כדי להעריך התאמה.

במרפאת Biocare אנו עובדים רק עם המגוון המתקדם ביותר של חומרי מילוי, תוך שימוש במותגים כגון stylage ו- Juvederm, כדי לשפר את התכונות של כל אדם, ליצור תוצאות מתמשכות, דיסקרטיות ובעלות מראה טבעי.

 צוות המומחים שלנו מורכב מרופאי אסתטיקה לא רק מוסמכים רפואיים, הם גם אמנים בעלי הכשרה. כל אחד מהן משתמש/ת בצורה הטבעית של השפתיים שלך כדי לאזן ולעצב מחדש מראה טבעי, מושך ויפה.

חומרי מילוי לשפתיים מעניקים נפח ומגדירים/יוצרים שפתיים גדולות יותר, מייצרים שפתיים חושניות ומודגשות יותר, מעניקים חוויה צעירה יותר, מחודשת, עוזרים להפנות את זווית הפה כלפי מעלה, ואינם פולשניים לחלוטין. חומרי מילוי השפתיים בהם אנו משתמשים בBiocare אינם קבועים ויתפרקו באופן טבעי בגופך. טיפול מילוי השפתיים שלך צריך להתבצע רק על ידי אנשי מקצוע רפואיים בעלי הכשרה מלאה.



לפני ואחרי



שאלות ותשובות

1האם כדאי לי לשקול מילוי שפתיים?
מילוי שפתיים היא בחירה אישית ויש לשקול אותה בעיון לבד או עם אחד הרופאים שלנו, זה תלוי בביטחון העצמי שלכן, בציפיות שלכן ובתוצאות אליהן תרצו להגיע, והכי חשוב - שתהי מרוצה מהתוצאה!
2מהם היתרונות של מילוי שפתיים?
מטופלים בוחרים במילוי שפתיים על פני טיפולים אלטרנטיביים ממגוון סיבות, כולל: -הזריקות אינן פולשניות. -מהיר וללא כאבים יחסית. זה כרוך בכמה זריקות כדי להבטיח שהשפתיים שלך מאוזנות. -זמן ההחלמה מהיר - כמעט מיידי. תיתכן תחושת עקצוץ מינימלית באתר ההזרקה לאחר ההליך. -חומרי מילוי שפתיים במרפאת Biocare הם מהטובים והאיכותיים שניתן למצוא -מילוי שפתיים מותאם לך אישית באופן מלא. ניתן להשתמש בבוטוקס גם להצרת הלסת שכן יש לו את היכולת להחליש את שריר המאסטר, להקטין את גודלו ובכך למנוע חריקת שיניים. בנוסף ניתן גם לטפל בהזעה עודפת על ידי חסימת העצבים המספקים את בלוטות האקרין (הזיעה), ולמנוע מהם לייצר זיעה.


מוזמנים להגיע לקליניקה לפגישת ייעוץ ללא עלות, עם רופא מוסמך


    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.