חוטים למיצוק


 

חוטים למיצוק


 

מרפאת ביוקר אסתטיקס, מתרגשת להציע טיפולי אנטי אייג'ינג בשימוש חוטי מיצוק למתיחת פנים. מתיחת הפנים בחוט אינה מצריכה הרדמה כללית או ניתוח פולשני, היא דיסקרטית ובעלת מראה טבעי והתוצאות מחזיקות עד כ- 18 חודשים.

הטיפול ופגישת הייעוץ עורכים כ-30 דק, מה שמזכה את הטיפול בכינוי "מתיחת הפנים של הפסקת הצהריים", ומאפשר הרמת פנים לא כירורגית בעזרת חוטים אשר מבוצעת בביטחון על ידי רופאי אסתטיקה מנוסים.

בקליניקה שלנו נעשה שימוש בחוטים מהאיכותיים ביותר, המאושרים על ידי ה-FDA

התוצאות הן מיידיות, לא נדרש לחכות שבועות וחודשים כדי לראות את אותן. למרות שתוצאות בודדות עשויות להשתנות, תוצאות נפוצות שהטיפול מעניק כוללות:

  • קו מתאר עצמות לחיים גבוה יותר
  • מתאר אקזוטי, עיני חתול
  • קו לסת מוגדר
  • קווי חיוך רכים יותר
  • גבות רכות יותר
  • קווי צוואר חלקים יותר

האפקט הסופי הוא הידוק והרמה של אזורים נפולים של רקמות ועור.

לאחר טיפול בחוטי מיצוק:

  • נא לא לגעת באזור המטופל במשך 4 שעות לאחר הטיפול
  • נא להימנע משינה על האזור המטופל למשך 3 לילות
  • כאשר מופיעה חבורה, נא למרוח ארניקה ג'ל מספר פעמים ביום (ניתן לרכוש בכל בית מרקחת)
  • נא לא לתכנן טיפול פנים במשך 4 שבועות. לאחר מכן ניתן לתכנן טיפולי פנים אחרים למעט טיפול בלייזר.
  • יש להמנע מפעילות גופנית מאומצת וחימום הפנים למשך שבועיים

ניתן לראות השפעה טובה מיד עם עזיבת המרפאה, אך חשוב לזכור שיחלפו שבועיים עד שהקולגן יתחיל לפעול. האפקט מגיע לשיאו לאחר 4 שבועות מיום הטיפול.



שאלות ותשובות

1מי מתאים לטיפול בחוטים?
ההליך מתאים לרוב האנשים מגיל 25 ואילך, כאשר השפעות ההזדקנות מתגלות. ההזדקנות גורמת לרקמת העור להידלדל מכיוון שסיבי הקולגן והאלסטין מתפרקים, מה שגורם לעור נפול, קמטים עמוקים וקפלים.
אם המטופל לא רוצה לעבור ניתוח מתיחת פנים, טיפול בחוטי מיצוק יכול להיות אלטרנטיבה יעילה מאוד. החוטים מושתלים באיזור התת עורי וממריצים את ייצור הקולגן והעור הופך למוצק יותר, אלסטי ומלא בלחות. החוט מתמוסס מעצמו תוך מספר חודשים אך ההשפעה נמשכת זמן רב יותר מחומר המילוי העורי הרגיל.
2באילו אזורים בפנים ניתן לטפל?
קמטים אופקיים ואנכיים במצח, הרמת מצח, הרמת גבות, הקצוות התחתונים והחיצוניים של הגבות, גבות נפולות, עפעף תחתון - שקיות מתחת לעיניים, עיניים נפוחות, עיגולים שחורים, לחיים, קווי מריונטה, חיוכים/ קווי מעשנים, לחיים נפולות, הגדרה מחדש של קו הלסת, לחיים מקומטות, סַנְטֵר.
3מהם היתרונות של טיפול בחוטי מיצוק?
תוצאות מיידיות ועמידות לאורך זמן, השפעה מתמשכת למשך 1.5 עד 2 שנים, עידוד ייצור של קולגן, הידוק נקבוביות על ידי רקמת קולגן חדשה, טיפול שאינו פולשני, ללא חתכים, זמן השבתה מינימלי, אי נוחות מינימלית, תקופת החלמה קצרה.
4מה כולל הליך הרמת חוט?
הליך של 30 דקות, בטוח וגורם למינימום אי נוחות ומינימום זמן השבתה למטופלים במרפאת הרופא. קרם הרדמה יימרח על איזור הטיפול לנוחות נוספת. לאחר הרדמה מקומית קטנה, מחדיר הרופא את החוטים מתחת לעור לעומק של כשלושה עד חמישה מילימטרים באמצעות מחטים באורך ועובי שונים, המותאמות לכל אזור טיפול, ויוצרות אפקט הרמה מיידי. אין צורך לחתוך.
לאחר שהחוטים נמצאים במקומם, הרופא מבצע דחיסה קלה של הרקמה כדי לעצב אותה מחדש ביד ולקבל את אפקט ההרמה הרצוי. הקצוות הלא מוכנסים של החוטים נחתכים. מספר החוטים בשימוש ישתנה בהתאם לצרכים של כל מטופל. ניתן להשתמש בחוטים כטיפול בודד או בשילוב עם הליך אחר (מתיחת פנים לערפדים, מילוי עורי, בוטולינום טוקסין וכו')
5מה קורה מיד לאחר הטיפול?
כמו בכל טיפול קוסמטי, לעיתים עשויות להופיע נפיחות קלה, אדמומיות או חבורות, אך תופעות אלו נעלמות תוך מספר ימים. לעיתים יש קמטוט קל של העור (נדרש לצורך ייעול הטיפול) שנעלם מהר מאוד. אם יתכנו תופעות לוואי כלשהן, צרו עימנו קשר.
6באילו מצבים לא מתאים ההליך למטופל?
אלרגיות חמורות ורגישות יתר לחוטים, מחלות זיהומיות חריפות שונות, דלקת של העור, סרטן, נטייה לקלואידים, נטייה לדימום ומחלות מסוימות בדם (קרישת דם), הפרעות במערכת החיסון, הריון והנקה.


מוזמנים להגיע לקליניקה לפגישת ייעוץ ללא עלות, עם רופא מוסמך


    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.