טיפול בשקעי עיניים


 

טיפול בשקעי עיניים


 

עיגולים כהים או עור עודף מתחת לעיניים? לא עוד!
אנו שומעים רבות על העיגולים השחורים שמתחת לעיניים - הם תמיד גורמים למראה עייף, עצוב, כאילו היינו לאחר בכי קשה, או, במקרים מסוימים, כאילו ממש ישנם פנסים מתחת לעין...

אם אחד מהתיאורים נשמע לכם תואם למראה שלכם, הטיפול בשקעי עיניים מתאים לכם.
מראה עיניים עייפות או עצובות יכול לשנות את כל הבעת הפנים, והיום הטיפול בחומרי מילוי מעניק אפשרות מצויינת לבחור בהליך בלתי פולשני, ולהעניק למבע תחושה רעננה, לפתוח את העיניים ולשנות לחלוטין את מראה הפנים לצעיר ורענן יותר!

בעוד העיגולים השחורים הללו מגיעים כחלק טבעי מההזדקנות, הם יכולים להתרחש מוקדם יותר או מאוחר יותר בחיים, בהתאם לגנטיקה וגורמים אחרים.
ניתן לתקן אותם בניתוח, אך אם אתה רוצה לבחור בהליך פחות פולשני, חומר המילוי הוא הדרך הטובה ביותר ללכת!

ההליך הבלתי פולשני פועל להצערת החלק מתחת לעין, שעלול להתחיל להיראות שקוע וכהה ככל שאנו מתבגרים, או עקב ירידה במשקל.
ג'ל חומצה היאלורונית מוזרק לתוך החלל שמתחת לעין בכדי להרים ולתמוך באזור, ונותן מראה חלק ובהיר יותר מתחת לעין, ובאופן מיידי מראה רענן זוהר ועירני יותר.

אורך הטיפול הינו כ15 דק', התוצאה הינה מיידית ונשמרת בין 6-8 חודשים.


שאלות ותשובות

1מה כולל ההליך?
לפני הטיפול: הרדמה מקומית תיושם במשך 20-30 דקות לפני הטיפול
ההליך: לאחר ניקוי האזור בחומר חיטוי, הרופא יסמן את האזור המטופל לטיפול מדויק. חומר מילוי עורי מוזרק באמצעות מחט קהה מיוחדת (קנולה), המסייעת במניעת סיכונים של ניקור כלי דם הגורמים לחבלות, או סיכון להזרקה לכלי דם, בכמויות קטנות ובמיקומים מדויקים לתוך העור שלך, כך שתהיה שליטה מוחלטת על התהליך. לאחר מכן הרופא יעסה את האזור לקבלת תוצאה חלקה.
לאחר טיפול: יש להימנע מנגיעה או מריחת מייקאפ על האזור המטופל למשך 6 שעות על מנת למנוע זיהום. הנחיות ספציפיות לאחר הטיפול יידונו איתך על ידי רכז המרפאה שלנו ביום הטיפול.
התוצאות הן מיידיות ונמשכות עד 12 חודשים. מכיוון שהתוצאות זמניות יחסית, ניתן לבצע התאמות ככל שהפנים שלך משתנות לאורך זמן כדי להבטיח שתמיד תשמרי על מראה טבעי.
2מהו מילוי עורי?
חומרי מילוי עוריים הם חומרים המשמשים לעתים קרובות לתיקון צלקות, קמטים ושקעים אחרים בעור. לרוב מדובר במעין רקמה רכה המעוצבת בצורה כזו המאפשרת הזרקה לעור למטרות שיפור המראה. בדרך כלל, הם עשויים מכמה סוגי חומרים מקטגוריות סינתטיות, מלאכותיות וטבעיות, והם פותחו לתקנים שונים בהתאם לרמת השימוש.
3סוג של מילוי עורי המשמש לטיפול סביב אזור העיניים?
חומר המילוי העורי הנפוץ ביותר במרפאה המשמש לאזור הפנים הוא חומצה היאלורונית ו-Teosyal Puresense Redensity II הוא חומר המילוי החומצה ההיאלורונית המיוצר במיוחד לטיפול סביב אזור העיניים.
חומצה היאלורונית היא אחד החומרים המגוונים והמרתקים ביותר בטבע. הוא נמצא בכל הגוף כמו גם ברוב האורגניזמים החיים האחרים. יש לו פונקציות רבות, החל מהענקת גמישות לעור ומתן נפח לעור שלנו ועד להענקת מראה צעיר.
4זמן החלמה
יש מעט מאוד זמן השבתה כרוך בהליך. למעשה, רוב החולים חוזרים לפעילות היומיומית הרגילה שלהם מיד לאחר ביקורם. תמיד קיים סיכון של נפיחות קלה או חבורות עם חומרי מילוי עוריים, אך תופעות אלו לאחר הטיפול, אם יחוו, יימשכו רק כמה ימים.
5כמה זמן התוצאה תימשך?
התוצאה בדרך כלל נמשכת בממוצע עד 12 חודשים. ניתן ליצור עבורך תוכנית לטיפולי המשך קבועים לשמירה על התוצאה הראשונית. הטיפול שלנו מספק תוצאה ארוכת טווח אך לא קבועה ומותיר לך את האפשרות לחדד את הטיפול שלך בהתאמה לטעם ולאופנה משתנים.


מוזמנים להגיע לקליניקה לפגישת ייעוץ ללא עלות, עם רופא מוסמך


    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.